zaterdag 10 september 2011

styling beursstand

Voor een opdrachtgever waar ik al een aantal jaren projectmatig voor werk, Kluskens meubelcreaties, heb ik afgelopen vrijdag de styling van hun vaste stand in het home trade center in Nieuwegein verzorgd.
Kluskens is een producent van vooral tafels en kasten, mooie ontwerpen maar het gebrek aan gestoffeerde meubels maakt het soms wel lastig. De styling moet modern zijn en niet "overdone" maar wel genoeg warmte toevoegen....leuke uitdaging! In de portfolio op mijn site kun je beelden vinden van eerdere beursstands die ik voor hen deed.
Deze keer koos ik voor een staalblauwe kleur (Sikkens S0.20.30) op de wanden, gecombineerd met wit (Sikkens ON.00.90) en behang uit de club collectie van Eijffinger. Het grootste deel van de collectie hier getoond bestaat uit blank hout en dat staat prachtig tegen de blauwe wanden. Door middel van de (eigen) foto's op canvas en de styling heb ik getracht een soort "scandinaviƫ meets japan" stijl te creƫren.














Leuke styling tips voor thuis:
- cilindervazen van glas, omwikkeld met berkenschors, vastgebonden met wol. (foto 4)
- platte keramieken plateaus in een aantal maten (bijvoorbeeld kaarsenplateaus van IKEA) bedekken met bolmos en minimaal bestrooien met decoratieparels. (foto 8)

2 opmerkingen:

  1. Ziet er erg mooi uit Frank, mooie meubels, frisse kleuren en prima styling!

    groeten,

    Ronald van Campenhout

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...