woensdag 30 mei 2012

onze productie in eigen huis & interieur

Eind vorig jaar maakten fotografe Nicole Minneboo en ik een vrije interieur productie: design in de gymzaal. We besloten de productie aan de bladen aan te bieden met een heel leuk resultaat...onze productie is geplaatst in de juni editie van Eigen Huis & Interieur!!!!
Nu dus te zien in het magazine.....en hier natuurlijk...(info over de gebruikte producten staat in het magazine vermeld, maar stuur me gerust een mail voor verkoopinformatie)
















12 opmerkingen:

  1. ziet er schitterend uit hoor, compliementen.

    Je kunt ook producten van Pot & Vaas gebruiken als je wilt.

    Neem gerust even contact op www.potenvaas.nl

    Succes verder met je werk en graag tot ziens.

    Met vriendelijke groeten,
    Frank van der Linden
    Pot & Vaas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Heidi,

    Toevallig was de productie me al opgevallen toen ik door de Eigen Huis bladerde, erg mooi! Nu ik zie dat jij 'm hebt gemaakt samen met Nicole ben ik supertrots op jullie!

    Groetjes Winnie
    STIJLIDEE

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Heidi,
    Jullie werk ziet er fantastisch uit.
    Daar zal Eigen Huis blij mee zijn.
    Succes.

    Susan Burgers
    Element ontwerp & uitvoering

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Heidi,

    Ziet er prachtig uit en wat leuk dat het in Eigen Huis & Interieur staat! Die ga ik morgen meteen even halen! Mocht je nog eens Spoinq willen lenen voor een productie dan ben je van harte welkom het was super geregeld en we zijn natuurlijk heel blij met de reclame.
    Mijn complimenten,
    namens Spoinq, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Heidi, super zeg! Daar mag je trots op zijn...
    Ziet er goed uit... Leuk om te zien ;-) Ciao Michael

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Heidi,

    Wat een gave locatie en een goede productie. CRISP is trots op jouw!
    Yvonne Snel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat grappig! De Flik-Flak Hal is echt een multifunctionele accommodatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wils van de Ven31 mei 2012 om 03:49

    Dag Heidi, mooi hoor. En origineel, kan me niet herinneren ooit een vergelijkbare productie in een gymzaal te hebben gezien! Congratz. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dank allemaal voor alle enthousiaste reacties! leuk om te lezen!
    groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ziet er weer fantastisch uit heid! tot snel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk in de gymzaal! Dat brengt herinneringen terug..

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...