zondag 4 september 2011

interieurontwerp

Voor een particuliere opdrachtgever ben ik momenteel bezig met een uitgebreid interieurontwerp voor hun gehele woning. Hun vraag is, naast een praktische en functionele indeling, vooral om meer sfeer in de woning te verkrijgen. Een typisch voorbeeld ook van een huis met een romantisch uitstraling, en een nieuwe bewoner met strakke meubelen. Hoe los je dit op, liefst zonder torenhoog kostenplaatje....

Afgelopen zaterdag heb ik het ontwerp voor de woonkamer/ keuken en de slaapkamer aan ze gepresenteerd. Dat is toch altijd wel spannend, maar gelukkig zijn ze heel enthousiast over de nieuwe indeling en het voorgestelde kleurbeeld. Nu kan ik aan de slag met de overige ruimtes!






Voor de mensen die me al een tijd volgen: ja nog steeds handmatig getekend....het lukt me maar niet tijd in te plannen met sketchup te oefenen...goede voornemens voor de komende maanden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...