vrijdag 4 maart 2011

styling kantoorpand

Ik werd gevraagd een kleurenplan te maken en de styling  te verzorgen voor de algemene ruimtes van een kantoorpand in Waalre. De bedoeling was een frisse en warme, maar toch zakelijke sfeer te creeren met beperkte middelen.
Vorige week heb ik een start gemaakt met dit project. Het kleurenplan en meubelvoorstel van de diverse ruimtes heb ik gevisualiseerd d.m.v. moodboards. Dit is goedgekeurd en de schilders zijn al aan het werk as we speak. Volgende week heb ik een afspraak voor de interieurbeplanting, over een paar weken ga ik de benodigde accessoires inkopen. Het blijft super om zo'n project van begin tot eind te doen: een idee ontstaat in je hoofd, wordt uitgevoerd en dan mag je zelf nog de puntjes op de i zetten d.m.v. styling....leuk toch!



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...