woensdag 3 augustus 2011

nieuwe ontwerpen serax

In de collectie van Serax zijn weer leuke nieuwe ontwerpen opgenomen. Enkele items die ik leuk vind:


Een koffiemok die zelf aangeeft wanneer hij de vaatwasser in moet? Naar goede gewoonte heeft ontwerper Hugo Meert met de wash-me mokken een stevige portie humor in zijn ontwerp verwerkt. Als de mok leeg is verschijnt de tekst 'wash me'.


Het uno-duo-tre servies van Pieter Stockmans bestaande uit ronde, vierkante, zeshoekige en achthoekige basisvormen is dit jaar uitgebreid met o.a. schalen en pastaborden. Als aanvulling op het servies heeft Stockmans nu ook bestek voor Serax ontworpen. De producten kunnen op verschillende manieren worden gecombineerd zodat een eigen tafellandschap gecreƫerd kan worden.


Een unieke samenwerking tussen Michel Bras, topchef uit Frankrijk (zijn restaurant is 7e bij beste restaurants van de wereld) en Roos Van de Velde resulteerde in het servies Set de Sept: de zeven levendige kleuren van de regenboog verbinden de zeven delen van fine porcelain. De set op elkaar gepresenteerd doet denken aan een openstaande roos.

Beelden en tekst via Serax.

2 opmerkingen:

  1. Oh jee, super mooi servies van Serax. Kan niet anders dan toevoegen aan mijn must have lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De wash-me mok is nu bij ons te koop! Zie onze webshop DesignLemonade!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...