vrijdag 25 februari 2011

muziek inspireert

Muziek is heel belangrijk voor mij, het ontspant (ligt een beetje aan de soort muziek natuurlijk...) en kan zeker ook helpen tijdens een creatief proces! Ik ben nog een van de weinige mensen die echt de cd koopt, vind het altijd super om zo'n pakketje voor het eerst open te maken, de cd te luisteren en natuurlijk de vormgeving van de hoesjes te checken!
Ik ga graag naar festivals en optredens, liefst van wat kleinere, nog minder bekende bands.
Wat ik nu veel draai is the XX, Yeasayer en Balthazar, allemaal heel verschillend maar met als overeenkomst dat het relaxte muziek is die ik goed kan hebben terwijl ik werk.

the XX
yeasayer
balthazar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...